Tuesday afternoon

Hej!

Skolan är som vanligt och jag skulle nog vilja uttrycka det som lagom mycket just nu! Allt handlar om planering!

Träningen får rätt mycket fokus just nu, det ger mig energi och jag sover så fruktansvärt gott på nätterna! Jag har ändrat lite i mina pass och det känns som det ger resultat. Det blir mindre löpning också, mitt knä pallar inte det! Tråkigt men sant.
Jag har även märkt att jag är väldigt pigg på morgonen, skiner nästan upp! Riktigt skönt faktiskt!

Sen har jag nu fått klarhet i vart jag ska jobba i sommar, efter många om och men så har jag hamnat på avd 44. Vilket ska bli väldigt kul! Känner på mig att det kommer bli riktigt bra:)

Denna veckan är jag hemma själv då Joakim är iväg och jobbar. På fredag åker Gana och jag upp till Andrea och jag ska ha en riktig tjejhelg med shopping, god mat och party!

Nu tänkte jag bara precis va och äta lite granatäpple!

Sköna Söndag

Hej!
Jag har haft en lugn och skön helg! Började fredagen med skola påförmiddagen, c-uppsats med Johanna. Kom hem vid ett tiden och då blev det lunch och sen tittade Joakim och jag på playa del sol!
När kvällen närmade sig kvällen blev det handling. Oxstek, potatis, brunsås och sallad till det:) vi hade Jim till besök till maten. Sen blev det playa del sol resten av kvällen!

Igår, lördagen tog jag tåget mot hbg och blev hämtad av mamma och körde mot mormor som har flyttat till ett korttidsboende i pålsjö. Så vi var hos henne tills det var lunchdags för henne. Sen åkte vi till Étoile och lunchade + fikade :)
Sen åkte vi till Höganäs, jag tog en sväng till outleten och köpte två baströjor.
På kvällen gjorde mamma en portergryta och efter det blev det ostbricka och rödvin! Riktigt mysig dag!

Idag vaknade jag vid halv nio men drog mig till strax efter tio innan det blev frukost. Då hade mamma köpt nybakade frallor i saluhallen, surdegsfrallor! Mums! Riktigt bortskämd i helgen med andra ord! Njutit så! Sedan blev det buss och tåg hem till en bakis pojkvän som inte är så mkt att hänga i granen! Så jag drog till gymmet för ett kort och intensivt pass, har haft lite ont i knäet de två senaste veckorna så har fått lägga om mina pass... Ingen löpning för att vila knäet! Men klarade idag 3x10 armhävningar på tårna! Helt sjukt! Haha

Nu är det mys framför tv:n och lite plock för att imorgon påbörja ny vecka med massa c-uppsats skrivande!

Pok

ÄNTLIGEN!!

Nu har vi äntligen fått vår! Underbara vår och tramset om snöoväder är bortblåst och drabbade Baltikum istället!

Har börjat dagen med en sen frukost vid tio och gick sen ut på en pw, har sån jäkla träningsvärk i benen så det kändes inte lönt att försöka ge sig på träning. Får bli i morgon istället. Skönt att komma ut iallafall :)

Nu sitter jag på franska balkongen och försöker få lite sol på näsan, strax lunch och sen är planen städning och plugg :)

Helgen blir lugn vilket är väldigt skönt då förra helgen innebar farande hit och dit! Ska plugga, träna, njuta av solen och på söndag blir det brunch i stan med Johanna och Gana, mys!