"Ta mig, ta mig istället. Jag vill och kan. "

image40
hittade en gullig bild på ingemari och eva, minnsan de har också varit gulliga som barn en gång i tiden!

I want to tel you all, but!
alltid det där jävla MEN.

Fick VG på mitt samhällsprov som jag verkligen pluggat ihjäl mig till, eftersom att det var det svåraste jag någonsin varit med om. Men jag är nöjd, jo klart jag inte hade sagt nej till ett MVG, men va fan med tanke på hur det gick för mig i Samhälle A så är jag nöjd över min starka insats! Jag är så trött på skolan, redan efter en dag! herregud jesus save me... Gana is still in tha Österrike, men har fått ett par sms under hennes vistelse där borta! och även ett idag, tack det värmde. Snart kommer du hem och fy fan vad vi har mycket att prata om, helt sjukt seriöst!
Var även ett besök hos sjukgymnasten, börjar bli tråkigt nu. Men Grannen var där!! hoho det var minnsan och da inte illa, och även Friidrottaren som Julia och JK vet vad jag talar om... :)
Tränar möte hanns det också med, lite mindre tråkigt eftersom att jag är en ängel! hehe... eller va? :S
Andra avenyn har jag redan kollat på så det blev inget sånt idag iheller. Men som tur är har jag en massa plugg att se fram i mot!!
Svenska redovisning på Onsdag, bara lektion att arbeta på!
Svenska bok, utläst och redovisas
Historia prov
Psykologi prov
Tyska inlämning
FETE Genusinlämning, undersökning.
Känns som att jag inte vet hur jag ska dela upp detta. Måste verkligen ta mig själv i kragen! haha

nu måste jag avsluta här i rappet, men återkommer en annan dag/tillfälle!!
pusspuss /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0