13.13

Studentens lyckliga dagar lider mot sitt slut.
Jobb när det är som finast väder, kunde jag inte tajmat lite bättre?!

Nästa vecka har jag en helvetes vecka framför mig, jag jobbar varje dag, utom en, onsdagen då ska jag verkligen ta vara på ledigheten! På Fredagen är det även fest! Det är fint.

Det är även fest nu på fre, vad det blir för fest är en annan femma. Men 20 års fest är ett alternativ. På lördagen kanske Johanna och jag ska åka iväg på skåneresa med våra sommarkort! Hoppas verkligen det är fint väder, Ystad, Österlen... you name it, överallt ska vi. Tågluffning i skåne... haha, så jävla fint egentligen! Det kommer bli en sjukt bra dag.

Jag sitter just nu och håller på med en utbildning för att få lämna ut post/paket/rek på jobbet. Fy fan vad segt det är istället. Så himla tråkigt, jag vill bara ut och lägga mig i trädgården med min körkortsbok. Eller jag vill väl inte det egentligen, men det måste göras! Lönar sig i längden.

xoxo

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0