awesome day

Har varit en jätte fin dag!
Vädret har varit soligt men sjukt blåsigt. Men vi gjorde det bästa av situationen. Vi drog in till stan vid tio tiden och påbörjade vår shoppingrunda som inte innehöll så många fynd. Men skid i de!
Sedan hade vi en jätte mysig lunch på haket som innehöll falafel och coscos, mmm (Y)!
Sedan traskade vi mot norra hamnen satte oss i lä och chillade. Riktigt fint!

Vid två gick vi tillbaka till stan, Johanna och Gana tisslade och tasslade angående min present. Kul, jag fick hänga på H&M och gina och sedan på en bänk själv innan de kom. Johanna kom och höll mig sällskap och vi träffade felicia!
Efter det blev det inte mer shopping och vi köpte glass istället och satte oss på kärnan och glassade i solen. Riktigt fint, måste behålla färgen så därför har jag gått barbent hela dagen, hehe.

Nu börjar tess och jag bli po det på msn, cardinal ikväll! VAFAN kan Johanna och Gana svara på mitt sms. Vill ha svar nu, innan jag blir opepp. Detta kan bli kul, detta är något spontant. Klockan är halv åtta och vi bestämmer oss nu! Ändå rätt chill.

Nu spamm sms:ar jag Gana och Johanna, följande, det andra sms:et : "Tesse och jag är po det och kråäver ett svar snarast. Det är nu vi ska fakka ur, mysiga hemmakvällar kan vi ta när vi kilar stadigt och har passerat 30! Kom igen, vi ska ta studenten!"

jag är po de!!!


Jag gillar att mamma har köpt en bag in box till min förfest på fre! hehehe, ingen dålli mamma, hon kan sin grej ;)
nu ska jag drassa, för är det fest eller?! jag är po det ivarjefall. det ska itne bli lugnt. alla ska övertygas!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0