det är inte lätt när det är svårt

Swea var mycket fint!
Men, alltid det dära Men:et inbladnat när det handlar om mig?!
Varför ska jag alltid bli så arg och låta det gå ut över den person som jag minst vill att det ska gå ut över. Jag lyckas alltid med det som jag absolut inte skulle behöva lyckas med.

Jag var full och glad iallafall och sen åkte jag hem med Johanna och Andrea, Andrea och jag kommer hem till stinsen och måste städa halv fem på natten! wtf. inte lugnt. Sen dirr i sängen, för att vakna upp vid 12 och fortfarande vara full för att senare vid 14.00 få ångest för saker som gjorts dagen innan...

Jag orkar inte att jag är så arg hela tiden idag, jag är verkligen cp arg och vet faktiskt inte vart det kommer ifrån. Jag vill ju inte vara arg, haha. Vem fan vill det?! Eller ibland vill man ju, få ut allt... på något sätt. Men jag har väl inget att vara arg för?! Det är det som är jobbigt, det bara ligger där och gör mig irriterad på allt. Man kanske ska stanna hemma ikväll?!
Nej, åh. Jag ger upp........



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0