för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!!

Åhhh, studenten äntligen avklarad. Eller ska jag säga äntligen egentligen. Dessa senaste veckorna, detta sista året på kullagymnasiet har nog varit det roligaste någonsin. Alla borde längta tills att gå i trean. Jag hade gärna gått i skolan en vecka till, då det bara varit festen konstant sen costa och det gillar vi!

Fredagen började iallafall inte på topp, som sagt. På Onsdagen var det tura med ACE LINK och sen var det förfest i stan och sen swea, då jag hade fina högklackade skor men som tyvärr gjorde så jag stukade foten, obs! det var inte mitt fel, var en stor killes fel, som lyfte mig och sedan när jag skulle ner på golvet igen så trampades det fel. KUL (Y)
Blev en hel del recovery för min fot på Torsdagen för att sedan på Fredagen vakna av regn...regn och åter regn. Jag blev så förbannad och var så arg hela morgonen, för att sedan komma till champangefrukosten och då ingen av mina kompisar hade kommit och då det inte fanns tillräckligt med stolar och bord iheller. Kunde även inte hitta Johanna och det visade sig att hon inte mådde bra och skulle komma senare, vilket gjorde att jag blev rädd att hon inte skulle komma alls. Fy fan! Men efter en timme ungefär så kom hon iallafall, made my day!
Sedan tog vi klassfoton och hade blev lite salongberusade.

Sedan närmade sig klockan elva och vi gick iväg i regnet mot skolan, jag hade champange i mitt fina glas som mamma inhandlat, vilket hängde med mig hela dagen/kvällen/natten. haha
Väl vid skolan blev jag strängt tillsagd av rektorn att med champangen kom jag inte in med. kul tänkte jag och halsade resten och stegade in. Vi fick chilla runder lite i korridorerna innan det var dags för studentlunchen, vilket bestod av god mat och underhållning.

Sen var det sista samlingen med klassen och våra mentorer hade klippt ihop ett jätte roligt och nostalgisk ppp, den var jätte fin och där var jätte hemska bilder på oss (mig) haha. Sen var det utspring, på gräs som det hade regnat hela dagen på, haha. Men det var fint ändå! Träffade hela familjen och fick sjukt mkt med blommor runt mig, det var rätt tugnt men jag klarade mig. Sen fick johanna, jessica och jag springa ifatt tåget ner till stranden för att möta ännu mer släkt och vänner. Tillslut fick vi gå mot vårt flak, och det var så fruktansvärt kul!! Även om det regnade som in i på oss, var det något av det roligaste jag gjort. Flak i våra hjärtan. Vårt flak var ju även finast!!

Någon timme eller två spenderades på flaket sedan var det hemfärd mot min studentmottagning. Vilket bjöds på fin fina presenter, god mat och dricka och trevligt sällskap. Vid nio tiden gick jag hem till mig för att ha lite förfest. Blev inte så mycket av det dock, Julia, Love, Johanna, Gana, Tesse och jag gjorde det bästa av situationen för att sedan åka in mot hbg och en helvetes utgång på stinsen, swea,cardinal och tempel. Det var en sjuk kväll som slutade på stattena för mig och andrea. haha galna människor det finns. Men en dag jag sent kommer glömma!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0