gillar läget

Jag har verkligen världens bästa kompisar!
Helt sjukt vilket bra gäng vi är, jag är så glad att alla passar ihop!
Orkar inte riktigt att det tog tre år att skapa detta gänget. Men fan vad jag bra vi är!
Järngänget är inte att leka med. Gillar oss så mycket!

Har gillat denna helgen riktigt mycket, har varit fest, mys, sushi etc, kanske lite för lite sömn också, och lite för mycket sprit, en för mycket minneslucka. Men det tar vi igen! Nästa helg är jag po det igen. Jag är inte pepp på att jobba i princip hela denna veckan! Är ledig i en dag, Onsdag.

Är lite pissed för att det var det, nu måste jag vänta igen! Bättre tajming hade inte gjort mig något.

xoxo

c




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0