mabye i just wanna stay

måndag, och idag sög morgonen och förmiddagen!
gick upp sju, usch. Det är typ de värsta jag vet, haha. Julle, Engan och jag skulle ha Kinaföreläsning på Lbg skolan. De hade inga frågor och var helt ointresserade av vad vi hade att prata om. Boooring! Men jag fick mitt MVG i svenska C iallafall. Så jag är rätt nöjd över det i varje fall.

Jag ska jobba om en timme och borde ta en powernap. Men jag måste äta först. Annars kommer jag hungra ihjäl sen.
Kul att alla treor ska grillar på stranden ikväll utom jag, som ska jobba. Det suger rätt mycket!
Men nu måste jag drassa och denna veckan ska jag peppa satan i gatan till Fredag, då är det inte lugnt!


FAN VAD SNYGGA VI ÄR! costa är fan fint att tänka på när man ska iväg och jobba


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0