Stekig dag, ja tack!

Man måste ju ta vara på det fina vädret, redan ikväll ska det tydligen försvinna. Känner paniken komma ikapp. Usch! Jag vill mer än något annat att det fina vädret ska hålla i sig. Johanna, Gana och jag har ju bestämt att vi ska krypa hem på fredag. (HAHA)

Det var vattenkrig på skolan idag, treorna som de små oskyldiga ettorna och tvåorna. Sjukt kul! Pallar dock inte att lärarna lackar, och skällde ut folk. Va fan vi ska ta studenten! Lev med det va!?
Fick veta engelska betyget, självklart var det ett solklart MVG. caaatchiiing! Fler betyg fick det inte vetas idag. Sedan drog vi till stranden och glassade, Gana, Johanna och jag. Sen kom Amelie också. Vi hade glassade vidare. Johanna och jag lurade gana som vanligt och gjorde dagen! Jag gillar oss skarpt alltså.

Har även hunnit klippa luggen idag så den ska växa fint med resten av håret, det blir nog bra det. Behövde inte betala något iheller och på fredag har jag tänkt att bli bjuden hela kvällen lång! Det är så de ska va. Men Klippan kommer inte, så jag får ragga på osaka kanske?! Men det ska inte bli lugnt på Fredag, fan vad jag tjatar istället! HAHA

OBS! Ikväll är det DESPE glöm ej!

Balbild, jag var sjuk och klen och hade jacka ungefär hela kvällen! opps
 

xoxo
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0