Augusti 2015

Nu är sista "sommar" månaden här. Vilken ljuvlig start det har varit. Solen har visat sig från sin rätta sida. De senaste två veckorna har nästan känts som en extra semester. Varenda ledig dag, fm och eftermiddag har uttnyttjats till max 🙌🏻 det har varit varma och kalla sommarkvällar, restaurang-besök. Grillkvällar, jägersro, häng på vårt trädäck, golfrundor, serietittande etc etc. Idag ska jag jobba kväll, sen har jag två dag-turer innan jag går på två dagars ledigt till helgen. Mina planer är stranden så nu MÅSTE regnet hålla sig borta! På söndag går jag på natt, jobbar två nätter är sen ledig två dagar och jobbar sen åter två dagar innan ytterligare lite ledighet. Härligt! 






Xoxo
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0