Friday

Det spritter i kroppen, det är fredag... Men jag ska jobba kväll och hela helgen tom tis. Men vet ni vad, det gör INGET! I morgon ska jag få en efterlängtad tjejkväll med bio och mr grey, bara det liksom! Och i går har jag beställt fina saker som kanske kommer lagom till onsdag då jag är ledig så jag kan få fixa och dona. Okej egentligen kanske det inte är världens roligaste saker, en massa gardiner till vardagsrummet och köket, Men med tanke på att dessa rum varit fyra st en gång i tiden så är här ändå x antal fönster och jag tror det kommer kännas ombonat och mysigt med lite tyg. Mestadels blir det hissgardiner, men även ett par panel (eller vad det heter) Sen till det lite mer roliga paketet, träningskläder från sportamore 👍👍. Ett linne, tights och gymhandskar, han äntligen kommit över den tröskeln, stolt. Kanske har att göra med förlovningen?! Sk! 

Men tillbaka till känslan i kroppen, nästa helg är det AW och denna gång är det när jag är ledig! Woho! Så vi ska börja hos Rebecka med drinkar och sen SKA det bli dans hela natten! Längtar. Sen så kommer jag ju säkert vara bakis med, åhh typiskt, men vad ska man göra?! 

Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan det är dags att köra mot jobb.

Jag önskar er en trevlig helg, både hemma, borta eller på jobb.

Xoxo
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0