God morgon!

Frukosten är uppäten, det blir lite slapp, fix & donande innan jag promenerar mot tåget för att åka in till hbg. Innan det blir en kvällstur på jobb ska jag till Hedin bil för att hämta bilen som fått ett nytt avgasrör eller något liknande, sen åker pappa och jag någonstans för att luncha. I morgon är jag superdupermega ledig! Då ska jag sova tills jag vaknar och känner mig utvilad. Äta god frukost i lugn och ro, dammsuga och städa undan efter min bebis här hemma 😂. Sedan ska jag träna, relativt tidigt så att det inte kryllar av massa testosteron killar som ska styla och inte följa regler, åh! På dagen i morgon har tom Joakim och jag varit ihop i 5 år! Wow, lång tid med en massa ups and Downs måste man ju vara ärlig med att säga. Vi är då inte rädda för att säga vad vi tycker och tänker och det skriks rejält på varandra ibland, men det kanske är det som gör att det funkar?! Vi kanske bara ska lära oss att inte bli så arga ibland! Haha och jag ska nog försöka minska på mitt bitchande, hehe. 

Jag hade önskat att vara ledig denna helg, men har blivit flyttad så är ledig nästa istället och då åker vi till Gbg för en weekend och för att bara ro om varandra! Vi ska spaa på hotellet, äta gott dricka gott, träffa världens bästa Andrea och Niclas, kanske ge oss ut på en shoppingrunda. 

So long, xoxo pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0