My birthday

Igår var det min födelsedag, 25 år gammal! Känns bra, en milstolpe att bocka av. Jag hade en jättebra födelsedag, vaknade upp i Torekov på deras hotell och spa. Åt en riktigt god hotellfrukost. Dagen innan hade mamma och jag njutit av spa, behandlingar, tre rätters, vin en massa mys dvs. Detta behövde jag. Vara lite ledig och få rå om mig själv. När vi checkat ut körde vi mot Höganäs, handlade lite och körde till hbg för att hämta upp morfar innan vi körde till ptorp. Mamma och jag åt lite lunch och sen blev det lite fika. Vi åkte på en liten roadtrip då morfar haft ett sommarhus här i krokarna. På kvällen blev det grillat och Joakims föräldrar och mamma, Ingemar och Oskar var också här. Ett härligt avslut på en bra födelsedag. 
Idag sov Joakim och jag ut eftersom att han inte hade jobb förren senare idag. Så skönt. Jag hade bestämt lunchdejt med pappa, så jag körde till hbg och så körde vi sen vidare till Linnea trädgården. Där är så mysigt! 
Jag har blivit så bortskämd, speciellt av mina föräldrar! Alltså förstår inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna det, de är såå givmilda och generösa! 

Nu ska jag äta lite mellanmål och hålla tummarna för att de mörka molnen försvinner så jag kan ge mig ut på en joggingrunda sen! 








Xoxo
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0