Bröllopsinspiration

Känner mig trött och lite sliten efter denna helgen som bestått av jobb.
Hemma själv och har googlat, instagrammat en massa bröllops inspiration. Äntligen har vi börjat planera på allvar och Joakim har börjat ge förslag, ÄNTLIGEN(!) har väntat på att han skulle vilja vara engagerad... Haha! Känner att jag har hyfsad koll på saker och ting, vi är lyckligt lockade som har så många människor omkring oss som kan hjälpa oss med diverse, för det är så mycket att hålla reda på. Men känner mig relativt lugn nu när jag har min checklista. Just nu känner jag mest att jag behöver bolla lite med andra människor än mig själv! Så måste försöka få till en dejt med mamma när hon kommit hem från gran canaria. Sen får jag bolla lite idéer med mina tärnor och toastmadame. Även om det känns som att det är tusen saker som snurrar i hjärnan just nu så ser jag fram emot detta så mycket! Jag menar jag ska ju gifta mig!! 

Imorgon är jag ledig i dagar en. Skönt. Ska bara mysa hemma, träna och laga god mat till oss på kvällen. Sen blir det jobb ons-fre och sedan väntas en ledig helg, som ska spenderas hemma med Joakim. Ska bli mysigt och känns som att vi behöver lite egentid. På söndag har vi varit ett par i 6 år! Var tar tiden vägen egentligen? 


Xoxo
Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0