Maj 2016

Hej! Tiden går snabbt, jobb, jobb, jobb osv. Sen har jag väl inte riktigt mått så bra de senaste månaderna i heller, sedan i mars månad har Joakim och jag vetat att vi ska bli föräldrar!! Stort!! Om allt går som det ska är det due date i början på november, men ultraljudet är inte förren om ca 1 månad, sååå länge tills dess! Vi är givetvis superglada och längtar så himla mycket tills lilla bebben är hos oss.  Jag har den senaste tiden varit illamående konstant, jättetrött (kunnat sova typ hela tiden) och varit energilös. Har jobbat, bitit ihop och sen kommit hem för att inte orka göra någonting. Nu denna vecka har det börjar vända lite, känner inte mig illamående konstant och kanske känner jag mig lite piggare, jag hoppas iallafall att det är påväg till det bättre nu. I morgon går jag in i v.15 så nu går det undan. Jag har börjat märka att mina byxor sitter lite väl tajt, speciellt på kvällarna herregud som magen svullnar upp. Idag var jag och lunchade med pappa på Linnea trädgården, såg mig sen i ett fönster i profil och tyckte magen skymtade lite, haha panik! Det tar väl ett tag innan man vänjer sig vid alla kroppsliga förändringar. Mina bröst ska vi nog inte ens tala om, skulle nog tro att de har blivit en storlek större redan(!). Känns jättekonstigt, Joakim tycker det är jättebra iallafall, haha! 

Jag försöker ta en dag i taget, vissa dagar är bättre än andra. Det är inte riktigt officiellt ännu, men de flesta som vi har oss nära har fått veta det, nu är det inte så många som läser denna bloggen, har ju ekar tomt här sedan i februari, så risken att en massa som inte vet om det ska läsa är ju rätt liten. Känns bara skönt att få skriva av sig lite. 

Nu är jag iallafall lite långledig 👍🏻 och i morgon åker vi till Portugal, Lissabon med min familj! Det ska bli jätteskönt att komma iväg, hoppas bara på att solen lyser och att regnet håller sig långt långt borta! 

Snart daga för en dusch och packning!

Xoxo
Pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Vad roligt! Både bröllop och bebis :) känns märkligt att först nu, när jag är klar med barn ska alla mina gamla klasskamrater få.

2016-05-05 @ 12:05:54
Postat av: Anonym

Grattis!! Vad roligt! Både bröllop och bebis :) känns märkligt att först nu, när jag är klar med barn ska alla mina gamla klasskamrater få.

2016-05-05 @ 12:05:55
Postat av: Anonym

Grattis!! Vad roligt! Både bröllop och bebis :) känns märkligt att först nu, när jag är klar med barn ska alla mina gamla klasskamrater få.

2016-05-05 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0