Fru Eliasson

Detta med blogg har inte alls riktigt blivit prioriterat och jag tror att det är slutet på en tonårsblogg som behövdes för att ventilera och för att skriva ner roliga händelser för att minnas!

I lördags var det äntligen vårt bröllop! Och vilket bröllop det blev, Jesus världens bästa dag, trodde aldrig att den skulle kunna bli så bra som den blev! Just nu topp 1! Snart topp 2, inte så konstigt då bebis inte är så långt bort nu! V.32+ 4 är det idag! 51 dagar kvar om du kommer när du ska komma! Är trött på att vara gravid, otymplig, dåliga dagar, trött och illamående till och från! Saknar mig själv, att få känna mig som mig själv! Ska bli alldeles underbart att få träffa vår bebbe och få bli en familj!

Xoxo
Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0